Rute Alamat Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia

Hallo Sahabat corchoaventura(https://corchoaventura.blogspot.com/), kali ini kami akan memberikan informasi Rute Alamat Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia yang berada di alamat URL https://corchoaventura.blogspot.com/2018/11/rute-alamat-nouvelle-hotel-johor-johor.html.

Kami akan memberikan informasi Rute Alamat Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia sedetail mungkin, dengan harapan Anda akan mendapatkan informasi yang lengkap tentang Rute Alamat Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia di alamat url https://corchoaventura.blogspot.com/2018/11/rute-alamat-nouvelle-hotel-johor-johor.html ini

Baik Sahabat corchoaventura(https://corchoaventura.blogspot.com/), berikut informasi Rute Alamat Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia dengan alamat URL https://corchoaventura.blogspot.com/2018/11/rute-alamat-nouvelle-hotel-johor-johor.html yang kami berikan. Semoga bermanfaat.

Rute Alamat Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia. Anda sedang mencari hotel di area No 1, Jalan Lagenda 1, Taman Lagenda Putra Johor Bahru Malaysia? Atau sudah menentukan pilihan yaitu Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia?


Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia memang sangat bagus. Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia juga sangat mewah dan nyaman. Selain itu, harga menginap di Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia juga lumayan terjangkau. CS Nouvelle Hotel Johor juga sangat ramah. Anda bisa bertanya apa saja di Nouvelle Hotel Johor. Misal Anda bertanya www biz web id pun akan dijawab.

Rute Alamat  Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia
(c) wikipedia.org


Nouvelle Hotel Johor sendiri beralamat di No 1, Jalan Lagenda 1, Taman Lagenda Putra. Termasuk dalam kota Johor Bahru. Nouvelle Hotel Johor salah satu kebanggan negara Malaysia. Jadi saya jamin Anda tidak akan rugi dan kecewa menginap di Nouvelle Hotel Johor. Jika Anda ingin menginap Jam checkin Nouvelle Hotel Johor adalah jam 2:00 PM. Sedangkan jika Anda ingin checkout dari Nouvelle Hotel Johor, jam checkout adalah jam 12:00 PM. Nouvelle Hotel Johor sangat diminati karena hotel bintang 3 yang murah.


Nouvelle Hotel Johor juga terkenal dengan jumlah kamar yang banyak. Jumlah kamar dari Nouvelle Hotel Johor sejumlah 126 kamar. Fasilitas yang ditawarkan Nouvelle Hotel Johor juga sangat banyak dengan terbukti Nouvelle Hotel Johor mendapatkan penilaian rata-rata 6.2 dari para penginapnya. Harga menginap di Nouvelle Hotel Johor ditawarkan dengan harga mulai dari 39 USD. Jika Anda ingin menuju ke Nouvelle Hotel Johor sangat mudah yaitu koordinat lokasinya 103.569832,1.660934. Untuk lebih detail tentang Nouvelle Hotel Johor berikut info jelasnya.


Detail Info Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia

Nama Hotel : Nouvelle Hotel Johor
Alamat Hotel Nouvelle Hotel Johor : No 1, Jalan Lagenda 1, Taman Lagenda Putra
Kota Hotel Nouvelle Hotel Johor : Johor Bahru
Negara Hotel Nouvelle Hotel Johor : Malaysia
Hotel Bintang : 3
Koordinat Hotel Nouvelle Hotel Johor : 103.569832,1.660934
Jam Checkin Nouvelle Hotel Johor : 2:00 PM
Jam Checkout Nouvelle Hotel Johor : 12:00 PM
Jumlah Kamar Nouvelle Hotel Johor : 126
Harga Menginap Nouvelle Hotel Johor Mulai : 39 USD


Berikut adalah Rute Alamat Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia

Distance Less is More = 32.5 km

5.2 km - Head east on Lebuhraya Skudai - Pontian/Route 5
5.0 km - Continue straight to stay on Lebuhraya Skudai - Pontian/Route 5
0.7 km - Take the ramp to E22/Pasir Gudang
2.8 km - Merge onto Jalan Bertingkat Skudai/Route 1
14.1 km - Merge onto Lebuhraya Utara-Selatan/AH2/E2 via the ramp to Melaka/Kuala Lumpur/E3/Tuas
Toll road

1.0 km - Take exit 252-Kulaijaya toward Kulaijaya/Kota Tinggi
Toll road

0.3 km - Continue onto Exit 252 Kulaijaya
Partial toll road

1.8 km - Continue onto Jln Alor Bukit/Route 165
0.6 km - Turn left onto Jln Lagenda 1
0.3 km - Turn right onto Jln Persiaran Tropika
0.4 km - Turn right toward Jln Lagenda 3
70 m - Turn left toward Jln Lagenda 3
77 m - Turn right onto Jln Lagenda 3
88 m - Turn left toward Jln Lagenda 2
52 m - Turn right onto Jln Lagenda 2
Destination will be on the right


Bagaimana Sahabat corchoaventura(https://corchoaventura.blogspot.com/), apakah informasi Rute Alamat Nouvelle Hotel Johor Johor Bahru Malaysia dengan alamat URL https://corchoaventura.blogspot.com/2018/11/rute-alamat-nouvelle-hotel-johor-johor.html bermanfaat? Jangan lupa dishare ya

References and Resources: